Kızlar oğlum 13 aylık oğlu fiziksel olarak 3 aylık geriligimiz var oturuyor emekleme yürüme falan yok. Proteinsiz beslendiği için zihinsel olarak çok endişeleniyorum 10 aylık de de del del demeye başladı suan sabahtan akşama kadar de de te te del del diyip dolanıyor. Nereye gitsem yurutecle arkamdan koşuyor seslendigim dakka bakar telefon çalsa direk telefona bakıp yönelir ama mesela alkış bay bay yok taklit yeteneği var aslında yere vururum oda bakıp yere vurur önüne tencere koyuyorum vuruyorum oda arkamdan vuruyor de de diyorim oda Hemen de de der ama alkış bay bay ve en önemlisi oyincak veririm al derim alır ama ver diyince bakıyor anlamıyor sizce endiselenmeliyimiyim aranızda bunları geç yapan çocuklarınız var mı 🙏