Berraginannesipinar Bebeğim aşırı feryad ediyo doktoru aradım bu şurubu verdi aldık ama hiç duymadım ismini kullanan varmı Bayada pahalı bi şurup
Doruksmet Berraginannesipinar Ben bir ay kullandım.Uyku düzeni de sağladı tadı çok acı sadece.Gazını güzel çıkartıyordı ama fiyatından dolayı bitince başla bir ilaca geçtim.