Mrvis Merhaba kızlar benim bebeğim 8 aylık anne yanı beşiğinden park yatağa geçtik ancak içerisine henüz bir yatak alamadık. Sizler neler kullanıyorsunuz? Önerdiğiniz varsa benimle paylaşabilir misiniz çok kararsız kalıyorum
Ysgl26 Mrvis 2 tane yTak değiştirdik rahat rtmedi uyumadı benimki. Yorga cıya yatağın ölçülerinde incecik yün şilte diktirdim ğzerine battsniye serip ona yatırıyorum çok rahat uyuyo
Kevserelagonultas Dört kat yapıyorum yorganı yorganım bayağı büyük, üzerine de kızımın nevresimlerini seriyorum mis gibi uyuyor, onun içine sözde yatak satıyorlar ama bildiğin sünger yani hiç iyi değil, en iyisi yorgan sermek gayette rahat uyuyor kızım