Liya01 maşallah ne güzel oturmuş düzeni 🧿🐣 Benim bebeğim de 3 ay 13 günlük. Gündüzleri memede uyuyor, kucağımda tutuyorum, yerine koyunca uyanıyor. Gece de sabah 4-6 arasında mutlaka uyanıyor. Sanırım gaz sebepli. Sabah 8-9 arası uyanmasını nasıl sağlıyorsunuz? Rüya öğünü mü yapıyorsunuz? Gazını nasıl çıkarıyorsunuz?