Canım anneler, çarsamba ve bugün azda olsa kakasında kan gördüm ve mukuslu kaka.. çarsamba günü doktor kontrolümüz var.. Gitmeden siz tecrübeli annelerden fikir almak istiyorum 🥰 Tahmini olarak tabi doktora gittiğimde kesinleşecek ama
Çarşamba’dan beri dikkat ettim süt içeren ürünler yediğimde içtiğimde az da olsa kan geliyor..
Nasıl diyet uyguluyorsunuz.. Sabah,öğlen,akşam neler yiyorsunuz? Tatlı ihtiyacı için neler öneriyorsunuz? Şimdiden teşekkürler 🥰