Dün Instagram’da bir videoya denk geldim. Ek gıdaya iki aylıkken başlamışlar. Üstelik 6 aylık bebeğe ortadaki ekşi salatanın suyundan veriyordu. Mercimek köftesi falan yediriyordu şok oldum çok şaşırdım. Kendi de yorum olarak yazmış biz ek gıdaya iki aylıkken başladık siz ne zaman başladınız yazmıştı. Ama sanırım çok linç edildi ki yorumlar kapalıydı.
Sizinkini bir de doktor demiş daha da şaşırdım. Normal ayında başlanan ek gıdaya bile meyve suyu ile başlamayın derler. Bu doktor nasıl böyle bir şey söylemiş hayret doğrusu. Söylediniz mi doktorun kim olduğunu?