Zarifokur Merhabalar kozlar Evet Türk Lirasına dolar, altın ve Euro hangisini çevrilmeli . Lütfen yorum yaparsanız sevinirim? Çok bilmiş eşim arabayı sattı onun parasını bir şey yapmalıyız .
Nrc-2 Zarifokur uzun vadede altın çok iyi kazandırıyor ama arabanın yerine araba almakta mantıklı araba fiyatları da sürekli yükseliyor
[silindi] Zarifokur uzun vadeli olacaksa arsaya yapılmalı bence. Eğer o kadar uzun vadeli düşünmüyorsanız altın derim
Zarifokur incir-receli Dolores biri eşime demiş araba değer kaybedecek seçimden sonra piyasaya yeni arabalar sürülecek sonra ikinci eller değer kaybedecek falan 😭😫
Zarifokur Nrc-2 dediğim gibi biri buna öyle dedi bu da arabayı sattı 😫ev alacaktık ama hemen ev bulunmu para yetmiyor çökmüyor o kadar evler çok pahalı
Dolores Zarifokur keşke öyle olsa ama hiç inandırıcı değil… bu ülkede fiyatı düşen bir şey gördünüz mü
Zarifokur [silindi] uzun vadeli düşünmüyorum. Çünkü arabayı ev için sattık ev alacağız. Ama ev bulamıyoruz araba da hemen satılmıyor birde ilanda ki fiyatı alıcı çıkınca hemen sattı iki Aydın aynı fiyatta ilanda duruyordu benim eşim anlamıyor bu işlerden gerçekten
benkosarim Zarifokur yatırım tavsiyesi değildir yasal olarak yatırım tavsiyesi vermek suçtur ama ben size okuduğum bir şeyden bahsedeyim enflasyon olan para birimlerinde birikim yapmayın diyordu Euro’ya da sterlin alın diyordu ekonomiyi uzmanı yani seçim sonrası biraz Yükseliş olacak ama seçilen kişiye göre düşüşte başlayabilir yükselişte devam edebilir dediler o yüzden tam olarak öngöremiyoruz ama ben de param olsaydı Euro’ya da sterlin alırdım tek bir şey almayın parça parça paranızı üçe ya da dörde bölün Bir kısmıyla altın Bir kısmıyla dolar Bir kısmıyla Euro bir kısmı ile sterlin alabilirsiniz
Zarifokur benkosarim sadece dolar da sıkınto çünkü düşüş oldu mu gitti . Tekrar araba olayı daha çok socak bakıyorum çünkü hiç araba düştü bu fiyat oldu demiyoruz hep artıyor hep artıyor sonuçta
kivircikannesi Zarifokur Benim sıralamam ev -araba -altın olurdu (ytd) İmkanınız varsa ev alın müteahhitler seçimden sonra 250 bin zam yapmayı düşünüyor
Zarifokur [silindi] bir de istanbuldayım deprem zemini sağlamlık bölgesi diyorlar her semt aynı fiyat değil .
[silindi] Zarifokur evet evet ben de beylikdüzündeyim burada da yeni yapılan binalar almış başını gidiyor. Hele ki deprem için sağlamlık kontrolü yapıldıysa çok yüksek fiyat veriyorlar
Zarifokur Dolores bende öyle dedim . Kaç günden beri kafam şişti gerçekten bildiğiniz gibi değil o kadar kafama taktım ki