Hamaratanne Kızlar merhaba, kurutma makinesi almak istiyorum. Birçok markaya baktım ve kararsız kaldım. Profilo iyi diyorlar kullanan var mı, öneri misiniz ? Farklı bir marka kullanıp memnun kalanlardan da öneri alabilirim.
Aloneeee Hamaratanne hoover aldım kullanan arkadaşlarım memnun. İnş bende memnun kalırım. Bugün geldi daha kurulmadı 😂
benkosarim Hamaratanne Bosch çok iyi ama fiyatlar çok yüksek ben Vestel kullanıyorum o da güzel ısı pompalı kurutma makinesi daha iyi fatura daha az geliyor
Masaledam Hamaratanne bende düşünüyorum ama marka beğenmedim hala kaynam beko kulanıyor bende bir kaç defa kullandım iyi gibi ama bilemedim hala bakıyorum