Bebekler aynı oranda boy ve kg almazlar. İlk ay hızlı artıs beklenir ama 4den sonra yavaslar. Ve bi ay kg alıyorsa öteki ayda uzuyordur. Her ay belli gelisimi oluyor. Vucut her seferinde birseyi gelistiriyor kimi ay beyinsel gelisimi hızlı ilerliyor. Belki sonraki ay boyı o kadar uzamayıp kg alır korkmayın herkesin bünyesi farklı.