Arkadaşımız bebeğimiz olduğunda gram takmıştı şimdi eşi hamile bu ara biraz durumları da sıkışıktı eşimle konuştuk eksiğinin birini biz hediye alalım dedik bebek arabası aldık doğumdan önce de hediye ettik şimdi doğum oldugunda gram takıcaz borcumuz diyorum, eşim belki takamayız bebek arabasını aldık ya diyor. Ben hediye aldık adam bize alın demedi sonucta altında borcumuz gibi düşünüyorum siz olsanız napardınız ?