Asilyigitt merhaba benim de bebeğim 2 buçuk aylık, sağ ve sol böbrekte 1,5 mm kristal varmış. Sizin de dediğiniz gibi huzursuzluğu ve ağlaması artık hat safhadaydı. 2 ay aşısına bağlamıştım ben ama 13 gündür geçmeyince doktora gittik ultrasonda çıktı. Bize suprax antibiyotik şurup, motis, gaviscon ve gaz için granül bir ilaç verdi ama ağır geldiğini düşünüyorum. Bugün de acayip ishal derecesinde kaka yaptı. Zaten veresim gelmiyordu ilacı iyice kötü oldum bezini görünce. Sizin bebeğiniz nasıl oldu? İlaç kullandınız mı? Bizimki ilaç kullanmadan düştü derseniz hepsini çöpe atacağım artık. Ifacık bebeğe ne kadar çok ilaç verdi doktor 😔