Dün sosyal yardım yatmıştı hesaba aktar dedim yarin sabaha geçmiş olsun diye son ana gelince hata verdi otomatik aktarıılma talimati alindi diye gecen aylarda da olmustu. Bu sabah oldu hala gecmemis hesaba bir şey. Sabah bir ara girebildim tam hesaba aktar kısmına bastım ama yogunluktan girmedi su an da giremiyorum. Ogleden sonraya mı kaldi acaba pttden mi almam lazim, ama giderim otomatik aktarılmış deyip bosuna da gtmek istemiyorum başına gelen var mı?