8.5 aylık kızım var daha önce iki defa kalp ameliyatı geçirdi ve ikinci ameliyatında taburcu olduğunda 4 aylıktı 19 gün yoğun bakımda kaldı. Çıktığı zaman hiçbir becerisi yoktu. Göz teması bile yoktu bildiğiniz yeni doğmuş bebek olarak düşünün kendini sıfırlamıştı neyse şimdi aynı aydaki bebekler ile kıyas zaten yapamam ama göz teması var, ellerini ayaklarını oynatıyor bir engeli yok o konuda eminiz emziği eline verince ağzına götürüyor ya da kaşığa yiyecek sürünce kendi yiyor ama asla bizden kabul etmiyor, hala oturmuyor, emekleme falan zaten beklemiyorum 4-5 aylık bebek gelişimi ile aynı gidiyor diyebiliriz ama biraz geç geliştiği için acaba aynı şekilde geç gelişen bebekler de var mı yoksa ameliyat yüzünden bu durum sadece bize mi özel onu merak ediyorum.