Kızlar selam
Bugün 1 yaş aşıları için sağlık ocağında ölçüm yaptırdık. 77 boy, 9.800kg cıktı. Bıngıldak kapanmış. Doktor ve hemsireler biraz zayıf öğün arttır dedi. Aşırı hareketli, totosu hiç yerinde durmaz diş agrısı ıstahsızlığı falanda oldu. 2.450 kg doğmuştu 15 gün erken. Sizce kilosu azmı ? 4 öğün yediriyorum. Sabah peynir yumurta, bebe büskivisi, muz . Öğlen çorba ekmek doğramıs oluyorum içine , öğleden sonra bebe büskivili yoğurt, aksam pirinç unu muhallebisi meyve karısımı ya da yine corba vs verip yatırıyorum. Gece uyanmasada 1 kerede olsa 120-130 cc devam sütü verıyorm (sütüm yok) . Fikirlerinizi beklıyorum.