Kızlar doğumdan sonra kendimi çok kötü hissetmeye başladım saçlarım çok beyaz hamilelikte gözüme batmıyordu ama şimdi felaket görünüyor emzirirken boyamayacağım çünkü her ay dip boyadınyapmam gerekecek bebek sütten kesilene kadar böyle dolanacağım cildim de çok bozuldu doğumdan 3 hafta sonra bir sabah kalktım yüzümün her yeri küçük küçük alerji gibi sivilce geçmiyor şimdi boynumdan göğsüme kadar yayıldı yatın ciddiyete gideceğim sizler nemlendirici şampuan güneş kremi renkli ve renksiz göz altı kremi maske olarak ne kullanıyorsunuz emzirmeler için soruyorum