arkadaşlar az önce bi post daha açmıştım uyku ile ilgili kızım 15 aylık artık odasında yatıyor tabi süreç zor olduğu için yeni doğan bebek gibi emmek istiyor her 1-2 saatde bir banada zor oluyor açıkcası gece emzirmeyi nasıl bırakabilirim fikirlerinize ihtiyacım var 🥺