Kızlar merhabalar oğlum 11 aylık som zamanlar da çorba ve yoğurttan başka asla hiç Bir şey yemiyordu son 2 haftadır onları da yemez oldu. Eline elma vs. Verdiğim de ısırır çiğner yutardı şimdi ısırıp direkt tükürüyor eliyle dilini temizliyor resmen kafayı yicem bir çay kaşığı bile yemez oldu deli gibi ağlıyor kaşığı görünce ya sizlerde de oldu mu böyle ilk çocuğum herkes bir şey söylüyor etraftan bir yardımcı olun bana ya ne yapmam lazım benim