Merhabalar oğlum 7 aylik 5 aydan itibaren ek gıda veriyordum az az tattiriyordum vermeye başladım artık fakat son 1 haftadır yiyemiyor yutkunamıyor tikanip nefessiz kalıyor ve öğürüyor ne versem mamasında bile ilk başta öğürüyor doktora gittim acile boğazları şiş öğürtü yapar dedi fakat ben yine de doktora götüreceğim birsey mi var acaba bogazinda başına gelen varmi lütfen yazabilir misiniz, artık bende birsey vermeye korkuyorum