7;ay önce sezaryen ile doğum yaptım, dün gece aşırı baş ağrı ateş mide bulantım halsizligim oldu acaba hamilemiyim diye çok korkuyorum , sezaryen de ara olmaz isede çok büyük tehlikeli imiş doğrumu, korunma yöntemi ki basatiz oldu acaba , önceki hamileligimde de böyle olmuştum. Bu arada hala adette görmedim 7 ay oldu