Merhaba, benimde bebeğim 8 aylık, çekmece veya koltuklara tırmanarak ayağa kalkmayı öğrendiği hafta pat diye başını öne atmaya başladı, bazen üst üste 2 kez yapıyor ve Sizin dediğiniz gibi saniyelik yapıyor, görüntü olarak sanki başını bir anlık tutamıyor veya boynundaki kolyeye bakmaya çalışıyor yada tik’i varmış gibi hissettiriyor. Doktora gideceğim bende çok huzursuzum, hızlı hızlı emeklerken oluyor arada. Siz ne durumdasınız şimdi? Devam ediyor mu