Merhabalar sezeryan doğum yaptım oğlum 12 aylık. Ara ara sezeryan yerimde ağrı oluyor. Dikiş yerime baktığımda da hala rengi koyu kırmızımsı duruyo. Dikiş yerim hala kabarık. Sizinde böyle mi normal mi yoksa kadın doğumcuma gidip bi göstermem gerekir mi?