Merhaba. Kimsenin işine asla karişmadim kendi yaptiğim şeyede başkalarinin karişmasini istemem. Yeğenim 4aylikken ablam duşdu ayagi falan kirilid sutu kesildi normal olarak. Kizina ben baktim 1. Bucuk yasina kadar. Ve ben ona her şeg yediriyodum. Tabiki az az vermekle başladim. Su cay corba biskuvi meyve sebzeler. Biz ne yiyorsak ondan yani. Mama almaya durun yoktu cok paha cunku. Neyse yani demem oki ben oglumuda ogle buyutyorum. Su an 5.5 aylik ben ona 3.5ayindan muz veriyorum. Su dogdugu gunden cay 40i ciktigindan beri. tuz cok olmamak sartiyla yumurtaya patatese vuruyorum. Hero baby kavanoz mamalari, ari mama, yogurt, kompsto her seyden tattiryoum. Soganli corba yapiyorum cok guzelde yiyor şukur hic bir sorunuda. Tarhana corbasini cok seviyor. Pirinc tel sehriye mercimek corabalari. Artik blenderden gecirmiyorum. Cunku internettede yaziyor biraz puturlu kalsin cocuk ciynemeyi oyrensin diye. Sadece cok pisiriyorum . Neyse uzun yazdim ksuura bakmayin ama dediyim gibi kimse yaptiklarimin yanlis oldugunu soylemesin ben boyle buyutuyorum. Sizlerede boyle oyle yapin diyemem. Sadece deneyin diye bilirim o kadar. Erken de deil.