Hulyaa12 10 aylık 6. Diş çıktı ucu görünüyor. İlk dişler çok zordu bizim için yani gece calpol vermeme rağmen 10 dakikaya bir uyanması zombiye dönmüştüm. 3 aylıkken salyalar başladı bizde, çok erkendi. Gene dış cikarken aşırı huysuz oluyor ama ilk dişler bambaşkaydı. Bebekten bebeğe de değişiyor herhalde. Dış kasiyicisini dolaba koyup soğuk vermek dişlerine iyi geliyor sanırım. Doktor tetagil önerdi ama kullanmadım henüz