Bilgiliannee Almayı düşünüyorum heves ediyor çok aslında ama geçen bimde görmüştüm alsamıydım bilmiyorum sonuçta kaşık kaşıktır çatal çataldır sonuçta diye düşünüp öyle pahalı pahalı almak istemiyorum var mı önerdiğiniz kızlar ☺️
35izmir Bilgiliannee kendi yeme çabası varsa kürekle bile yer bence Bnim kızım benim ağzına koyduğumu çıkarır ille kendi alacak döküyo tabi yani her yere sürüyo ama yapacak bişi yok 😊buna da alıştı bu yürek 😂😂😂
Melekhnm Bilgiliannee bende o BİM’den aldım 3 4 bim gezdikten sonra ancak buldum tabi alın ne fark eder
Asyaveannesi04 Bilgiliannee ben kızıma 13 aylıkken aldım doddle marka pahalı ben aldığımda 250tlydi şuan 500 olmuş, 16 aylık onlarla yiyor tam eline göre
Bilgiliannee Melekhnm Aaa keşke alsaymışım ya geçen hafta görmüştüm kalmamıştır baska da gelir heralde 😅🤦🏻♀️