Karanismom ben kolik bebek annesiyim. Ömrümüzün o sekiz ayını ben biliyorum. Öncelikle işe yaramadı dediklerinizi bence bir daha değerlendirin. Çünkü bu sistematik bir tedavi. Yani sab simplex verdim geçmedi değil. İnanın beşse ikiye düşürüyor o sancıyı. Ama saati şaşmamalı. Nurse harveys ve sab simplex dönüşümlü kullandık, bir nebze de olsa düzene sokmuştu. Biri gazı parçalıyor diğeri sanırım çıkışı kolaylaştırıyor.
Bir de mutlaka makat darlığı problemini değerlendirsin doktor. Ben en son doktora yahu kaka geldiğinde çocuk kan ter içinde ben kan ter içinde, düzelmeyecekse bu durum ben psikolojik tedaviye başlıcam demiştim. Bir baktı makat darlığı da varmış sadece gaz değil.
Allah sabır versin. Çok zordur.