Kuzeyinannesi17 Bebeğim 7,5 aylık makatta uzun süredir kızarıklık var krem vs sürüyorum ama azalıyor geçmiyor kakası haftada bir doktor buna normal dedi ama kaka yaparken baya zorlanıyor ağlıyor bu durumu yaşayan varmı aranızda ??