Esubasaran Merhaba anneler, bebeğim bu zamana kadar çok güzel ek gıda yerken şimdi asla hiç bir şey yemiyor sadece emmek istiyor :( bu geçici midir ne yapmalıyım aç olduğunu düşündükçe cok üzülüyorum
Gulbiye Esubasaran benim kızımda 14 aylık çok güzel yemek yerdi ama bir haftadır hiç birşey yemiyor aç biliyorum çünkü huysuzlanıyor gündüz mama vermiyordum ama günde iki defa veriyorum şimdi mama içince sakinliyor ben dişten diye düşünüyorum çünkü azılar ve köpek dişleri aynı anda cıkarıyor sizinde diş olabilir
atlasinannesi2 Yaaa benim bebeğimde 14 ayına 1 hafta var neredeyse 2 Aydır hiç bişey yemiyor. Tek yediği yumurta ve kefir vardı Şuan onları bile yemiyor. Sadece ekmek içi bende çok üzülüyorum inşallah geçicidir