Lara17 öncelikle gözünüz aydın, bebeğiniz sağlıkla büyüsün inşallah 😇 benim saçlarım da ince telli ve seyrek doğumdan sonra aşırı dökülmem oldu hamilelikten önce saçıma aşırı bakan bakımlar yapardım ince telli diye boya bile yok orijinal halinde yine yapmaya çalışıyorum ama çocuk ile mümkün değil. Deneyin inanın çok memnun kalacaksınız. Biberiye yağı ve suyu Bizim buralarda her yer Biberiye topluyorum bi tutam yıkıyorum sonra onu bi iki taşım kaynatıyorum soğuyunca bi kısmını temiz sprey şişesine geri kalanını boş su şişesine koyup dolaba atıyorum o sprey şişesindekini günde 3 4 5 aklima geldikçe dipten uca sıkıyorum hafif dipleri elimde masaj yapıyorum tarıyorum ve öyle kurumaya bırakın aklıma geldikçe gidip sıkıyorum bide çocuktan önce kendim Biberiye yağı yapmıştım onu diplerine haftada 1 sürüp bekletip yıkıyorum inanılmaz bi fark oldu hem saçım çabuk yağlanıyordu yağlanma geçti saçım sanki daha gür ve dolgun duruyor hemde o banyoda ve ya tarama esnasında attığım tutam tutam saçlardan eser kalmadı 🌸