Y_oo ishal ? Sadece anne sütüyle besleniyorsa kakası cıvık olur zaten rengi de yeşil normal kabul ediliyor ama sümük gibi mukuslu mukuslu değilse normal. İshal diyebilmek için de günde 10 kereden fazla kaka yapması lazım. Kakada mukus,kan , anormal bir renk yoksa ve 10 kereden fazla değilse sıkıntı olmuyor genelde. Ama bebeğinizin genel haline bakarak aşırı huzursuzluğu ateşi uyuklama hali vs varsa doktora danışmakta fayda var tabiki.