Zynp1705 Bebegim şu anda 7 aylık.sol gözyaşı kanalı tıkalı.doktor ameliyat gerekli dedi.acaba 1 yaşa kadar masajla ile geçmezmi.anestezi vermek istemiyorum.endişelerim var.daha önce yapan varmi ya da böyle bir sorun yaşayan.deneyimleriniz nedir
Baybyy Bizimde vardı masajla anne sütü ile açıldı bide ben bebek şampuanı ile siliyorm doktor öyle söylemişti
ozomom Arkadaşlar benim de kızımın sağ gözü sürekli çapaklanıyor damla kullanıyoruz geçiyor, gözyaşı kanalı tıkanıklığında bebeğinizin gözünden gözyaşı geliyor muydu acaba, çünkü bizimkinde gözyaşı da geliyor neden olduğunu anlayamıyorum
Baybyy Anne sütünü sağıp Pamuk ile siliyorum şampuanı ise sulandırıp onuda Pamuk ile siliyorum bide masaj yapıyorum bizim böyle gecti