Deletedmom_99 Kızlar merhabalar ebebekten 24lü promalt anne sütü artırıcı içecekten almıştım 4 tanesini içtim ancak emzirmeyi sonlandırdıgım için Konya’dan birine vermek istiyorum ilgilenen olursa yazabilirsiniz karatayda oturuyorum
Elif-Liya Deletedmom_99 ay sonunda doğumum olucak Erzincandayim ben kargo olarakta verme imkanın olursada bende talibim
Tprknazli Deletedmom_99 olumlu ya da olumsuz dönüş yaparsanız çok sevinirim teşekkür ederim şimdiden 😊
Deletedmom_99 Kızlar herhangi bir ücret talep etmeden vereceğim sadece iyi dilek ve dua isterim. Sütü artıyor aynı zamanda kalitesi de artıyor
Tprknazli Deletedmom_99 ben uşaktayım ama doğumdan beri her gün mutlaka içiyorum yoksa sütüm çok azalıyo kargo yapmak isterseniz çok duacınız olurum🙏🥹
Tprknazli Elif-Liya sana tavsiyem zorunda kalkmadıkça alıştırma kendini ben o hataya düştüm üç gün içmesem hemen azalıyo sütüm😔
Deletedmom_99 Elif-Liya önce yazan kullanıcıya gidecek size hayırlı doğumlar diliyorum sütünüzün bol olması dileğiyle ♥️
Tprknazli Ben kargo ücretini öderim bu ay rota aşısıydı sünnetiydi derken nasıl alıcam diye düşünüyodum yemin ederim daha sabah şimdi bu postu gördüm 🫢