Vildan53
Is gucu bende ilk baslarda cok kafaya taktim. Sonra duşündüm ben bebegim için ücretsiz izne ayrildim vaktimin cogunu onun düzenine yemegine ayirmayalim,çunku hayatimda bir daha boyle donemim olmayacak. Uyku düzeninde hic taviz vermemeye calisoyorum. Yemek duzeninde de bir takim seyler deniyorum rutin olarak. Alisiyor bebekler boyle rutinlere.