10 aylık bebeğim grip. 2-3 gün oldu. Özellikle geceleri çok kötü öksürüyor. Ara ara ateşi oluyor calpol veriyorum. Doktor antibiyotik verecek kendiliğinden geçsin diye götürmüyorum ama daha kötü olur mu diye de korkuyorum. Gündüzleri neşesi iyi gece kadar öksürmüyor. Burnunu sık sık fizyolojik suyla açıyorum emziriyorum.