Işe baslamama 20 gün kaldi bebeğim şu an 6 ay 23 gunluk ve ben hep anne sütüyle besledim hiç biberon ve mama kullanmadı şu anda biberon kabul etmiyor ek gida desen yarim yamalak bir kaç çay kaşığı yiyor sadece ne yapmalıyım ben isteyken nasıl beslenecek bebeğim 10 saat evde olmuycam çok üzülüyorum öneriniz var mi