Sütüm yok ondan erken oldum sanırım hemşireye sorduğumda kimisinde 3 gün sürer kimisinde 2 hafta benim şuan 1 hafta oldu. Normal bir durummus sadece böyle olan var mı bilmek istedim ben araştırdığımda kimisinde akmadigi için içinde pıhtı şeklinde birikiyormus bu da zarar tabi bakalım inşallah akar ve biter😊