Hc6021 Yeni doğum yaptım her iki memedende kan geliyor bebeğe süt veremiyorum daha önce hastaneye gittiğimde dediler süt kanaların genişlemiş ama süt veremiyorum lütfen fikri olan yardımcı olsun
Venussmom Acıdan dolayı mı veremiyorsunuz? Benim de gelmişti dişimle kıyafetlerimi ısırıp gözyaşylarıyla veriyordum ama emdikçe geçti. Sütün kendisi şifa zaten. Emzirirken kahverengi kısmı komple ağzına almasına özen gösterin geçmiş olsun, acil şifalar.
Dlky Doğumun ikinci günü iki göğsüm de yara olmuştu silikon göğüs ucu ile emzirmeye başladım ağrılarım azaldı onunla. benden de kan geliyordu emzirmek istemedim hemşireye sorduğumda ise emzirmemi söyledi kandan bişey olmaz dedi ben de emzirdikçe azaldı ve yaranın çabuk iyileşmesini istiyorsan göğüs kalkanı kullanmalısın (mycey kullandım) zeytinyağı veya lansinoh krem sürüp kalkanı geçirdim çabucak iyileşti
Basak-01 Benim de çok kötü oldu lansinoh krem birebir bu duruma. Kullanmanızı öneririm. Beni ve bebeğimi kurtardı.Umarım size de iyi gelir.