Kızlar bebeğim 1 aylık tecribesizim ilk cocuk. Malesef sütüm yok sadece mama veriyorum. Dili beyaz geçen bir arkadaş arada sil dedi ağrı yapar o dedi ama nasıl olacak anlamadım. Dilde pamukçuk yok bildiğim kadarı ile. Ama varsa da nasıl anlayacam. Hani karbonatla sil dediler de dili çıkarmaz ki nasıl silecem acaba lütfen bilgisi olan varsa🙏