silad70 Kızlar hipp kullandım kabız yaptı Bebelac kullandım doyum seviyesi azdı Aptamil kullanıyorum yine kabız yaptı kabızlıktan hastaneye gidip lavman yaptırdık şimdi de sma confort olanı deniycem siz hangi mamayı kullanıyorsunuz memnun musunuz?
Melis1706 silad70 ben sma optipro kullaniyorum hic problem yasamadim kilomuz iyi gidiyor. Hipp te burnundan kusturuyordu aptamilde gaz yapmisti
Cansugndgd silad70 Aptamil conformil kullanıyoruz biz aylardır çok memnunum canım hergun kakasini yapiyo gaz problemimiz yok
Haticeblgcc silad70 biz doğduğu günden beri evolvia kullandık doktor anne sütüne en yakın bu dedi. Memnun kaldık kilo aldı. Sevdi. Kabız olmadı.
Yasooo-1 Sma da bızde kabız yaptı fitil vercek kadar kabızlık oldu yani. Hipp devam edıyoruz ama o sa 2 gune bır kaka yapıyor. Bebelacta hergun kaka ypıyoedu ama kılo alamadı. 🙁🙁
Zulal55- Biz mama kullanmıyoruz ama golden goat kullananlar memnun olduklarını söylüyor bı araştırın isterseniz