Zeynepkrhsn2611 Gece 2 buçuk 3 gibi emzirdim uyudu bende uyudum haliyle fakat alarm kurmayı unutmuşum 7 buçuk gibi ağlamasına kalktım vicdan azabı çekiyorum bir şey olur mu uzun süre nerden baksanız 4 saat emmedi 😥
Minigim38 Zeynepkrhsn2611 1 kereden bisey olmaz ama dikkat edin sarılık olmasın bol bol emzirin o istemese bile siz emzirin
Busraseyma Zeynepkrhsn2611 hiç bi şey olmaz seninde dinlenmeye ihtiyacın var dinleneceksinki sütün olsun alarm kur yinede sarilik olmasın olursa yine ilgilenecek sensin
Melis1706 Zeynepkrhsn2611 sk emzir bende 4,5 saat emzirmedigim oldu kizim sarilik oldu 2 gece hastanede yattik
Blackeagle Zeynepkrhsn2611 bir şey olmaz sıkmayın canınızı zaten acıkmış olsa 4 saat uyumazdı değil.mi siz yine de sık sık emzirin ki sarılık olmasın bebeğiniz 🌸