Kizim dogdugundan beri hic bu kadar zor bir surec yasamamistim. Su an 20 aylik ve son bir aydir cok degisti eskiden 7 de uyanan cocuk 5 bucukta kalkiyor. Kendi kendine oynarde bende islerimi yapardim. Simdi uzerimden inmiyor. Koltukta bile uzerimde oturuyor. Yemesi azaldi cok huysuzlasti. Surekli ama surekli agliyor kendini yerlere atiyor. O kadar zorlaniyorumki kafayi yemek uzereyim. Nedir bu 2 yas sendromu mu ? Sizde yasiyor musunuz ? Birde memeyi azaltmaya basladim. Her istediginde vermiyorum. Onun etkiside olabilir mi?