Mrb, bizde bi kirk günlükken, 3 aylikken, 5 aylikken, 8 aylikken, 9 aylikken, simdi 10 aylik haftaya yine uçak maceramiz var neyse ki alıştı 😅😂 önerim ucak kalkarken emzirme imkanınız varsa emzirin yoksa emzik kullaniyorsa emzik verin, onun dışında o aydayken uyuyarak gider diye düşünüyorum 😊hayırlı yolculuk şimdiden 🌸