Ftmatc Sevinc- 5 günlük bebek her gün yapmalı bence 3 günü geçerse yapmaması Dr götürün derim normalde 2.3 aylık olsa 10 gün e kadar yapmaması normal der doktorlar ama 5 günlük bı bebek için bunlar söylenemez tabii..
sinoli Sevinc- Sadece anne sütü alıyorsa doymadığından ötürü kaka yapmıyor olabilir, çünkü ben 20 günlükken bile götürmüştüm doktor biz her gün yapmasını bekleriz doymuyor demişti mamayı bırakmıştım tekrar mamaya başladım.
Ahe Sevinc- eğer çişini yapıyorsa normaldir endişelenmeyin ve bol bol emzirmeye devam edin. Doyup doymadığı kakasından değil çişinden belli olur bebeklerde.
kuzeyanne_ Sevinc- canim benim bebegimin doktoru 5 gune kadar yatmamasini normal sayiyoruz dedi,5 gunde sonra yapmazsa mamasinin icine 1 cay kasigi zeytinuagi koyup icir demisti
Mavababyy Ftmatc hayır yenidoğan bebek için 12 gün yapmaması normal eğer anne sürü alıyorsa . Mama ile besleniyosa bir hafta olur bu süre . Keni bebeğimde de yaşıyorum bu sorunu ordan biliyorum doktor normal diyo
Sevinc- Anne sütüyle besleniyor sadece çişini yapıyo şükür ondan sıkıntımız yok kakasını yapmıyor diye endişeliyiz biraz daha bekleyip doktora gidelim o zaman 3-5 gün normalse bu durum
Mavababyy Ftmatc aynısını yaşadık 10 günlükken doktor öyle söyledi hanımefendi doktoruma güveniyorum 🙏