Anneler selam bebeğim 3 buçuk aylık en son 12de mama beriyorum bidaha 5 veya 6da uyanıyo acıkıp geceleri 4e alarm kurardım yine mama verirdim bu ara ağlamıyo gece o saatlerde 5 veya 6da ağlayarak uyanıyo acıkıp yine gece 4 gibi uyandırıp o acıkmadan mama vermeli miyim yoksa normal mi bu