Merhabalar,
Bebeğim tam 3,5 aylık. Düne kadar 9 gibi uyur ilk acıkmadı 2-3 gibi olur sonra da genel 2-3 saatte bir kalkardı.
2 gündür 9 da yatıyor 6 dan önce kalkmıyor. Doktorumuz 2. Aydan beri uyandırmaya gerek yok kendi kalkınca emzir demişti
Genel bir problemi yok şükür Ancak 2 gündür uzun bir süre kalkmadığı için endişelendim uyandırmam gerekiyor mu sizce ?