Kızlar 6 gün önce sezaryen doğum yaptım baş ağrım gaz sancım rahim kasılmalarım geçti ama bu dikiş yerinin acısı normal mi sadece yatağa yatıp kalkarken çok fazla oluyor oturup çocuk gibi ağlıyorum resmen kalkamıyorum bir de 20 aylık oğlum var sağ olsun babası bakıyor ama şu acı ne zaman geçer geçmeden ikisine birden yetemeyeceğim çünkü