Merhaba sevgili anneler, bebegim su an 7.5 aylik. Anne yani besigimizi ve ic yatagini bir arkadasim vermisti. Bebegim dogdugundan bu yana besiginde kesintisiz uyumuyor birakiyorum 1t 20 dk yarim saat sonra falan aglamaya basliyor, kendi yatagima aliyorum uykuya devam ediyor. Bu nedenle acaba besik icindeki yatak mi rahatsiz ediyor diye dusunmeye basladim. Sizlerin kullandigi bebek gelisimine uygun yataklar hangileri belki ragat ederse besiginde uyur 🙄