Merhaba arkadaşlar yaklaşık 6 önce doğum yaptım ve 6 aydır saçlarım o kadar çok dökülüyor ki hiç azalmadı her gün aynı. Bebeğim sadece beni emiyor artık ek gıdaya başlayacağım ama tabikide emzirmeye devam ederek. Hamileyken bir başladı dökülmeler doğumdan sonra tamamen arttı. Kan değerlerim gayet normal demir ilacı kullandım multivitaminler kullandım ama sonuç hiç değişmedi. Diğer yandan yine hamileyken başlayan diş eti kanamam doğumdan sonra arttı ve bir dişimde çürük meydana geldi geçende dolgu yaptırdım. Tüm bunların doğumla ilgisi var mı yada yaşayan birileri. Özellikle saçlarım için ne yapacağım