Yagmur982 Benim günlük oturduğum koltuklarım da keten üstelik bej renk çok açık inanın bebeğim ağzını degdirse iz kaliyor biberondan Su akitsa iz kalıyor ama benim koltuk kılıfları çıkıp yıkanıyor 2 yıl oldu alalı daha 1 kez çıkarttım yıkadım bir ay sonra 2.ciye yikayacagim … Bebeğimi üzerinde büyütmeme rağmen tertemiz kullandım üzerini de hiç ortmedim şükür yıkanır güvencesiyle , çok şık çok güzel tüm koltuklardan daha hoş görünüyor göze ama temizliği işte kullanması biraz sıkıntı yani izleri belli ediyor ha ben tertemiz tutarım diyorsanız düşünün yoksa yanından bile geçmeyin … Ben bir daha o güne gitsem yine keten alırım çünki çok şık siz bu dediklerimi baz alın … Güle güle kullanın şimdiden