Merhabalar arkadaşlar bebegime 4 ay kadar falan önce reflü tanısı koyuldu. Oğlum şuna tam 22 aylik ilaçlarımızı düzenli bir şekilde kullandik. Doktorumuz yavaş yavaş azaltti ve yemek konusunda yasaklı listemize harfiyen uyuyoruz. Doktorumuzun söylediği herseye yaptik. Gece geç saatte beslememe uykuya geçemeden 2 saat önce tüm yemeği kesme vb Bir sürü şey 😒 fakat maalesef ki bizde çok uzun zamandır çok fazla yemekten korkma, iştah 0 asla gün içinde hicbirsey yediremiyorum. Meyveyi salatalığı bile zorla yediriyorum düşünün eline hicbirsey almiyo elimde tabak gördüğü anda içinde ne olduğunun önemi yok çığlık çığlığa agliyo. Sürekli bir kaçma peşinde artık ne şekilde yapacagimi şaşırdım. Ne olur yardım edin başına gelen varmı😥çok caresizin aylardır kilo alimi yok ve sürekli kilo kaybediyor. Bağışıklığı inanılmaz düştü 😔hemen hastalanıyor. Bütün günü aç geçiyoruz kuru ekmeği bile yediremiyorum napicagimi şaşırdım. Kandırarak bi şekilde 3 5 lokma yedirsemde mutlaka kusuyo. Artık çok ama çok kötüyüm ek gidaya ilk gectigimizde çok istahli herseyi yiyen kilosu gelişimi önden giden bi bebekti şuan kiloyu geçtim artık bu duruma dayanamıyorum😔 psikolojikmi kapmam lazım yoksa başka bir rahatsizligimi var doktorlar mı tani koyamiyor gibi gibi seylerle kendimi yiyip bitiriyorum hergün inanin hicbirsey yemiyo asla ve biz birden çok hastaneye götürdük. Çok çaresizm varmi başına gelen lütfen yardım edin iyi şeyler duymaya ihtiyacım var 🙏