Erva_733 Bebişim için park yatak alıcam marka model önerisi istiyorum .❤️ memnun kaldiginiz marka varsa yazarmisiniz lütfen 🙏
Ecemoz1 Erva_733 ben de joie aldım 2.el tertemiz valla. 4000 tş civarı benmki 2 parça ünitesi bar alt değiştirmek için titreşim falan gaz için. O parçaları kullanmadım. Beşik olarak kullanıyorum. İyiki o kadar para vermedim. Asansörlü çok memnunum
buglemss Erva_733 tewndyoldan çok uyguna aldım markası hoffıe ydı sanırım tavsiye ederim yatak dahil 1800 e almıştım bir ay oldu büyük rahatlık iyiki almışım
Smbl Benimde ihtiyacım vardı ben 2. El aldım işimi görüyo o kadar para vermene de gerek yok bence marka felen araştırmadım öyle
Erva_733 Smbl ben araştırmadan almak istemedim uzun sure dayansin istiyorum herşeyin fiyati cok hizli artıyor baska cocugumada kullanayim diye bakınıyorum hala
Erva_733 Hala park yatak almadim ve karasizim . Cok yorum okudum kanz slepy side cok öneriliyor. Alayim mi onu yoksa baska marka mi bakayim